Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Vad vill ni se?

Av Alicia - 7 maj 2014 17:04

Hej.. Början på det här unlägget kommer säkert att vara lite deppit men sen kommer det roliga. Jo det är så här att min granne som också är min bff jag smsade henne och fråga om vi kunde göra nåt för hon sa dan innan att vi kunde det men så skrev hon "nä tyvär jag har en massa läxor" och ja pluggade också så jag skrev men vi kan göra dem tillsammans Men då skrev hon "nä jag måste göra dem själv men jag ringer när jag är klar" #2timmarsenare (är du klar) "förlåt jag ljög jag va med mina andra kompisar" och då kändes det som om hon bara stack en kniv rakt genom mitt hjärta för jag har ju då suttit och väntat i 2 timmar lch så säger hon "förlåt jag ljög jag var med 2 av mina andra kompisar" hon kunde lika gärna bara säga det från första början... att ljuga är ju värre.. Så jag har varit rätt så deppig. Men om du har orkat läsa igenom hela denna text så... Vad vill du se på Bloggen?? Skriv en komentar för jag har inga ideer och ni kan ge mig tips på vad ni vill se? så KOMENTERA

 
 
Denise

Denise

8 maj 2014 22:31

Fy vad taskigt! Varför fick du inte vara med dom också??

http://flingans.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 23 maj 2014 16:52

Hej.... jo jag undrar om det äns är någon som läser min blogg. För liksom den skänns lite meningslöst om jag bara lägger ut en massa inlägg och ingen läser dom... så jag undrar om någon läser min blogg. För annars så kmr jag sluta att blogga. Så om d...

Av Alicia - 22 maj 2014 07:05


Åååh jag bara älskar de här skorna! Som är så himla fina. Jag skulle kunna ha alla de på bilden. Sneakers är så himla sköna. eller vad tycker ni? det här blev bara ett snabb inlägg men... Bilder från we heart it ...

Av Alicia - 21 maj 2014 07:41


Hej. Jag vet inte ungefär hur många som läser min blogg. Men nu gör ju du det så jag tänkte fråga en fråga. Många bloggare har något som heter Veckans Blogg. Och då undrar jag om ni tycker att jag ska ha det. Det gåt ut på att ni kommenterar att ni ä...

Av Alicia - 21 maj 2014 07:36


Hej! Vi har denna katt som kommer till oss typ varje dag. Men vi vet inte om han har något hem. Vi kallar han för tofu. Men om du skänner igen katten skriv gärna en kommentar. Han har fått katt godis av oss. Visst är han gullig! (Men om det är din ...

Av Alicia - 19 maj 2014 21:24


Hej! Idag har jag tränat på att gå ner i spagat! Jag är så här nära. Men jag lovar att jag lägger upp en bild när jag nuddar golvet! ? Pepp pepp pepp ...

Presentation


♥Hej välkommen till min blogg

♥Namn: Alicia
♥Ålder: 12
♥Gillar: Pandor, söta saker, disney filmer, foto och bild♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad skulle du gjort om ett gäng rymdvarelser kom ner på jorden i ett stort mekaniskt cupcake UFO och försökte ta din näsa ifrån dig? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  ♥Försöka ta rymdvarelsernas näsor♥
  ♥Springa iväg skrikande efter mamma♥
  ♥Säga "Im BATMAN" med din mest maskulima röst så att rymdvarelserna inte vågar ta näsan♥
 ♥stoppa huvudet i en sandlåda så att dom inte kan nå näsan♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards