Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Alicia - 21 maj 2014 07:41

Hej. Jag vet inte ungefär hur många som läser min blogg. Men nu gör ju du det så jag tänkte fråga en fråga. Många bloggare har något som heter Veckans Blogg. Och då undrar jag om ni tycker att jag ska ha det. Det gåt ut på att ni kommenterar att ni är med sen så lottar jag ut en eller 2 st vinnare. Och den som vinner får en shoutout på so n blogg. Så om ni vill vara med så kommentera att jag ska göra det så ska jag fixa en veckans blogg.

Av Alicia - 21 maj 2014 07:36

Hej! Vi har denna katt som kommer till oss typ varje dag. Men vi vet inte om han har något hem. Vi kallar han för tofu. Men om du skänner igen katten skriv gärna en kommentar. Han har fått katt godis av oss.

Visst är han gullig! (Men om det är din katt så kommentera. Vi vill bara veta om han har något hem.)

Presentation


♥Hej välkommen till min blogg

♥Namn: Alicia
♥Ålder: 12
♥Gillar: Pandor, söta saker, disney filmer, foto och bild♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vad skulle du gjort om ett gäng rymdvarelser kom ner på jorden i ett stort mekaniskt cupcake UFO och försökte ta din näsa ifrån dig? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  ♥Försöka ta rymdvarelsernas näsor♥
  ♥Springa iväg skrikande efter mamma♥
  ♥Säga "Im BATMAN" med din mest maskulima röst så att rymdvarelserna inte vågar ta näsan♥
 ♥stoppa huvudet i en sandlåda så att dom inte kan nå näsan♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards